Kolejne kurczaki  

Posted by: ela107 in ,

Kolorowe bardziej mi się podobają i przy okazji można wykorzystać resztki włóczek.


Opis wykonania kurczaka z resztek włóczki akrylowej:
Głowa to 2 kółka:
*6 o.łańc.zamknąć w kółko
*24 słupki
Łączymy 2 kółka:
*18 o. łańcuszkiem zszywam
*15 słupków robię dookoła otworu
Innym kolorem robię pierwszy rządek pęczków pod szyją.
Pęczek to po 3 nawinięcia (słupki)w jedno o.
Prawidłowa nazwa to prażona kukurydza ale ja robię po swojemu.
Kolejne 4 rzędy w kolorze włóczki jak głowa
Zakończyć dookoła oczkami ścisłymi.
Ogon tylko pokazuję bo robię po swojemu,bez schematu.

This entry was posted on czwartek, marca 19, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom) .

2 komentarze

Śliczne kurczaki oraz inne prace.Pozdrawiam cieplutko

Dzisiaj dotarłam do Pani kurczaków. Cudne. A ja leworęcznych ludź i nie wychodzą mi bo ciągle jakieś oczko odwracam 😊. Cieplutko pozdrawiam i życzę powodzenia w Nowym Roku. Teresa

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails